Tervetuloa töihin Espoon viinijuhlille!
Yleiset ohjeet kaikille työntekijöille
Tapahtuman aukioloajat
- Ma 21.7. – To 24.7. Rakennus käynnissä
- Pe 25.7.2025
- Portit auki klo 14:30-00:00
- La 26.7.2025 Portit auki klo 14:30-00:00
- Su 27.7.2025 Purku käynnissä
- Ma 28.7.2025 Purku käynnissä klo 18:00 asti
- Tarkempi aikataulu tapahtumapäivien ohjelmasta löytyy täältä
Henkilöstön rannekkeenvaihtopiste
Saapuessasi ensimmäisen kerran töihin saat kulkuluvan joko:
- Festivaalitoimistosta, jos saavut aamulla (esim. klo 9:00), ennen tapahtumaa
- Pääportilta, jos tulet lähellä tapahtuman alkua tai aikana
Saavu työvuoroon ajoissa. Työvuoron alkamisaika tarkoittaa sitä aikaa, jolloin olet jo työpisteelläsi työvaatteissa valmiudessa aloittamaan työt. Pidäthän kulkuluvan aina näkyvillä tapahtuma-alueella!
Tapahtuma järjestetään Haukilahden rannassa:
Pysäköinti
Taksitolppa
Tapahtumassa on taksitolppa, se löytyy alueen läheisyydestä Haukilahden uimarannan ja Mellstenintien risteyksestä. Taksia ei ole mahdollista tilata suoraan portin eteen.
Löytötavarat
Löytötavaroita säilytetään narikassa tapahtuma aikana, toimitathan löytyneet tavarat sinne. Asiakkaille saa kertoa saman tiedon. Jos löydät tai sinulle tuodaan löytötavara, toimitathan sen narikkaan. Merkitse, mistä tavara on löytynyt ja mihin aikaan.
Tapahtuman jälkeen löytötavarat toimitetaan Espoon poliisilaitoksen löytötavarapisteeseen.
Panttisysteemi
Alueella myytävien juomatuotteiden hintaan lisätään pantti. Pantin saa takaisin palauttaessaan ehjän tölkin/pullon/lasin baaritiskille tai erilliselle pantin palautuspisteelle.
Katso kartasta tarkempi panttipisteen sijainti.
Vessapassi
Meillä käy vessapassi! Vessapassin tarkoituksena on helpottaa esimerkiksi suolistosairauksia, gynekologisia sairauksia sekä tiettyjä syöpäsairauksia sairastavien mahdollisuutta päästä välittömästi lähimpään vessaan. Sairaudet voivat aiheuttaa rakon ja suolen toiminnallisia häiriöitä, vuotohäiriöitä ja pidätyskyvyttömyyttä, minkä vuoksi sairastava voi tarvita vessaa nopeasti ja usein. Sairastavalla voi olla myös avanne, jonka hoito voi onnistua mukavammin esteettömässä WC:ssä.
Lisätietoa vessapassista: www.vessapassi.fi
Asiakkaiden rannekkeet & passit
- Peruslippu
Jokaiselle festivaalivieraalle laitetaan ranneke vasempaan käteen, joka mahdollistaa alueelta poistumisen ja palaamisen saman päivän aikana.
- VIP-lippu
Oikeuttaa yleisen alueen lisäksi pääsyn VIP-alueelle. VIP-lippu on voimassa 1-2 päivää. Sisältää rannekkeen sekä VIP-passin. Kaikki VIP-rannekkeet ovat samanlaisia.
- VIP-deluxe lippu
Oikeuttaa yleisen alueen lisäksi pääsyn VIP-alueelle. Sisältää rannekkeen, VIP-passin. Passista leikataan kulma pois ruokailussa.
Henkilöstön rannekkeet & passit
Koko tapahtuma-alue
ranneke + passi (AAA tai CREW)
Yleisö-, sekä huoltoalue
ranneke
Virkavalta
Järjestyksenvalvojilla, ensiavulla, poliisilla sekä pelastusviranomaisilla on oikeus liikkua tapahtuma-alueella, mikäli heillä on selkeästi näkyvillä virkatunnusmerkki.
Vaitiolovelvollisuus
Työntekijät eivät saa kommentoida tapahtumasta mitään medialle ilman tapahtuman järjestäjän lupaa! Tämä koskee kaikkia tapahtumassa työskenteleviä henkilöitä.
Kaikki tiedotteet sekä lausunnot antaa ainoastaan tapahtuman festivaalijohtaja Niko Kymäläinen. Salassapitovelvollisuus kieltää työntekijöitä jakamasta sisäisistä asioista ulkopuolisille: Asiakkaat sekä asiakasmäärät ovat kaikki salaisia; niistä ei tule puhua ulkopuolisille. Työasioista, yritystoiminnasta, liikesalaisuuksista, henkilökunnasta, artisteista jne. Ei saa keskustella muiden kuin yrityksen työntekijöiden kesken. Ei myöskään sosiaalisessa mediassa.
Omat fiiliskuvat ja muun iloisen tunnelman jakaminen sosiaalisessa mediassa on erittäin suotavaa! Muistattehan tägätä meidät mukaan julkaisuihinne, niin pääsemme fiilistelemään tapahtumaa yhdessä kanssanne. Tarkistathan, että kuvassa ei näy backstage tiloja, tai mitään, mikä voisi paljastaa liikesalaisuuksia.
Tapahtuman virallisia hästägejä ovat: #espoonviinijuhlat
Tapahtuman virallinen instagramtili: @espoonviinijuhlat
Pidetään yhdessä tapahtuma siistinä ja turvallisena.
Olemme tehostaneet tapahtuman hygieniajärjestelyjä sekä siivousta.
Muista tapahtuman aikana:
- Pese ja desinfioi käsiä usein.
- Huolehdi omat roskat roskikseen.
- Puhdista maksupäätteet ja muut kosketuspinnat usein.
Tapahtumassa ja sen lähiympäristössä kiertää siivoustiimi huolehtimassa alueen siisteydestä. Mikäli huomaat siisteydessä puutteita, mahdollisuuksien mukaan korjaa puutteet itse tai ilmoita siitä esimiehellesi/siivoustiimille.
Kierrätys
Tapahtumassa panostetaan kierrätykseen ja roskien lajitteluun. Huoltoalueelta löytyy eri jäteastiat erilaisille jätteille. Lisätietoja kierrätyksestä löydät jätehuoltosuunnitelmastamme täältä.
Ekokompassi
Olemme lähteneet mukaan Ekokompassi työhön. Ekokompassi on 10 kriteeriä sisältävä ympäristöjärjestelmä ja sertifikaatti, jonka myöntämiseksi olemme kartoittaneet ympäristövaikutukset sekä laatineet ympäristöohjelman.
Ekokompassin toteuttaminen ja siihen liittyvät toimenpiteet koskevat jokaista festivaalilla olijaa: henkilökuntaa, artisteja, kumppaneita, kuin muita sidosryhmiä. Jokaisen tulee siis osallistua omalla toiminnallaan Ekokompassin toteutumiseen tapahtuma-aikana!
- Älä kuluta turhaan sähköä tai vettä.
- Lajittele oikein: tapahtumissa kierrätetään erikseen biojäte, pahvi, paperi, metalli, lasi, kartonki sekä mahdollisuuksien mukaan muovi.
- Pidetään paikat siistinä, sekä hyvää huolta hygieniasta. Vältä ylimääräisten kemikaalien päätymistä luontoon.
- Pyri tulemaan paikalle kimppakyydillä, julkisilla kulkuneuvoilla tai vaikkapa pyöräillen.
- Osallistu omalla toiminnallasi Ekokompassin toteutumiseen!
Henkilöstön tilat
Festivaalin aikainen yhteinen taukotila löytyy tapahtuman aikana ohjatusta pisteestä. Kysy esimieheltäsi tarvittaessa lisäohjeita. Pakkaa mukaasi vain välttämättömät tavarat, tavaroiden säilytys tapahtuu työpisteelläsi.
Ruokailu ja tauot
Huolehdithan omista tauoistasi. Tauottaminen tapahtuu vuorotellen/pareittain, niin ettei mikään työpiste jää ilman työntekijää. Työpistettä ei saa jättää ikinä valvomatta! Varmista, että joku tietää missä olet (älä katoa tauolle sanomatta mitään).
Tupakointi on kielletty työvaatteissa sekä asiakkaiden nähden.
Päivät ovat pitkiä, varaudu omilla eväillä ja vesipullolla. Vesipulloa voi täyttää alueen vesipisteellä. Eväille ei ole festivaalin puolesta kylmäsäilytystä eikä lämmitys mahdollisuutta, joten valitse evääsi tilanteeseen sopivasti (hedelmiä, välipalapatukoita, pähkinöitä yms).
Mikäli olet saanut ruokalipun (sovittu etukäteen), voit käyttää sitä maksuvälineenä alueen ruokamyyntipisteissä. Ruokalippujen käytänne on sovittava etukäteen festivaalituotannon kanssa, ne eivät ole automaatio kaikille henkilökuntaan kuuluville.
Kaikkien tulee tutustua tapahtuman turvallisuussuunnitelmaan. Pääset lataamaan turvallisuussuunnitelman Turvallisuusasiakirja ESPOON VIINIJUHLAT ver 1.1
Yleisiä ohjeita:
- Tapahtumassa kaikille työntekijöille (poislukien myyntipisteet, järjestyksenvalvonta ja ensiapu) jaetaan työpaita, jota tulee käyttää työvuoron aikana. Huomioi vaatetuksessa Suomen kesä ja nopeasti vaihtuvat säätilat: kunnollisilla jalkineilla, varavaatteilla, sadevaatteilla ja lämpimällä vaatekerralla (talvitakki ja hanskat ei useinkaan ole liioittelua illaksi!) pärjää pitkälle. Aurinkoisina päivinä muista suojata pääsi ettei auringonpistos pääse iskemään.
- Mikäli saat käyttöösi työvälineitä, huolehdithan niistä hyvin ja palauta työvuoron jälkeen esimiehellesi/sovittuun paikkaan.
- Tapahtuman sekä työpisteiden siisteydestä huolehtiminen kuuluu kaikille. Ethän heitä roskia/tupakantumppeja tms. maahan! Mikäli huomaat siisteydessä puutteita, mahdollisuuksien mukaan korjaa puutteet itse tai ilmoita siitä esimiehellesi/siivoustiimille.
- Muista juoda riittävin väliajoin vettä!
- Puhelimen käyttö sallittu vain tauoilla!
- Kaikkia työntekijöitä koskee vaitiolovelvollisuus. Lue lisää ”Vaitiolovelvollisuus & Media” sivulta.
- Kunnioita muiden työrauhaa. Myös artistit ovat tapahtumassa töissä. Yhteiskuvien ja nimmarien pyytäminen on ehdottomasti kielletty.
- Tyhmiä kysymyksiä ei ole! Varmista, ennenkuin toimit.
Työturvallisuus:
- Älä aiheuta omalla toiminnallasi vaaratilanteita asiakkaille ja työkavereillesi.
- Käytä asianmukaisia suojavarusteita työtehtävien tarpeet huomioiden: esim. festivaalin rakennuksessa turvakengät, suojakypärä ja heijastinliivi.
- Noudata aina sinulle annettuja ohjeita huolellisesti.
- Älä mene haastaviin tilanteisiin yksin. Pyydä apua esimieheltä.
- Noudata festivaalin rakentamisen aikana alueella liikkuessasi erityistä varovaisuutta sekä noudata alueen ohjekylttejä.
- Ohita työkoneet tarpeeksi kaukaa. Kuljettajat ovat taitavia ja havainnoivat ympäristöään tarkasti, mutta aivan koneen vierelle ohjaamosta näkee huonosti. Älä siis ”nopeasti kipaise” työkoneen edestä/takaa.
- Ilmoita aina onnettomuus- tai vaaratilanteesta sekä poikkeavista asiakaspalvelutilanteista esimiehellesi.
- Pidä sakset, rahat, rannekkeet, passit yms. asiakkaan ulottumattomissa, mieluusti myös kokonaan pois asiakkaan näkyvistä. Poislukien oma kulkulupasi.
Arvot – Festarietiketti
Asiakaspalvelu
Nämä yhteystiedot ovat ainoastaan sinun käyttöösi – Älä jaa näitä tietoja ulkopuolisille, esimerkiksi tapahtuman asiakkaille.
Festivaalijohtaja: Niko Kymäläinen puh. 050 377 0899
info@nordiclive.fi / info@espoonviinijuhlat.fi
Työpisteiden tarkemmat ohjeet
Tässä osiossa eri työpisteiden ja tehtävien tarkempia ohjeita. Voit lukea täältä ainoastaan ne ohjeet jotka koskevat sinun työtehtäviäsi.
Työaika
Työajat sijoittuvat tapahtumaviikolle ennen ja jälkeen tapahtumaa:
21.7. Maanantai – 24.7. torstai klo 9:00-21:00
27.7. Sunnuntai klo 9:00-23:00
28.7. Maanantai klo 9:00-12:00 (mahdollisesti)
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Ergonomia
Työ voi olla fyysisesti raskasta joten huolehdithan hyvästä työergonomiasta. Painavat tavarat nostetaan joko työkoneiden avulla tai useamman henkilön voimin.
Festivaalilta saat lainaksi tarvittavat työkoneet/välineet, suojakypärän ja suojaliivin. Suosittelemme omien turvakenkien käyttöä + omien työhanskojen käyttöä. Sandaalit eivät ole hyvät ja turvalliset työkengät!
Valmistautuminen
- Kulkulupa
- Työvaatteet puettuna
- Vesipullo
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteeltä torstaista lähtien. Ennen tätä vettä on saatavilla festivaalitoimistolta. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Rakennuksen / purun aikana alueella ei ole virallista taukopaikkaa henkilöstölle. Festivaalitoimisto ei ole taukopaikka.
Työaika
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle:
Perjantai klo 13:00-00.15
Lauantai klo 13:00-00:00
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Miten homma toimii
Tapahtumassa on käytössä erilliset Lippu.fi:n ja NetTicketin lipunlukijat. .Liput luetaan asiakkaan lipusta joko lipun viivakoodista tai QR-koodista. Kone tunnistaa monesti QR-koodin helpommin. Huomioithan, että lipun pystyy lukemaan vain oikealla koneella, eikä ristiin esim. Lippu.fi:n lipunlukija ei pysty lukemaan NetTicketin festivaalilippua.
Jokaisen asiakkaan lippu tulee lukea, koska tällöin pystymme seuraamaan asiakasmääriä ja poissulkea väärinkäyttöä. Lipun voi lukea ainoastaan kerran. Toisella kertaa laite näyttää punaisella tekstillä ”lippu on luettu”.
Mikäli kiireessä et ole enää varma, mikä lipputyyppi asiakkaalla oli ja lippu on jo onnistuneesti luettu, voi asiakasta pyytää näyttämään lippuaan ja varmistat lipusta, onko kyseessä normaali lippu, VIP-lippu vai Deluxe VIP-lippu. Vaihtopisteeltä löytyy passikartta, jossa näytetään mitkä passit ja rannekkeet kuuluvat mihinkin lipputyyppiin ja päivään.
LIPUN LUKU:
Paina lipunlukijan oikealla puolella olevaa nappia pohjaan ja lukijan päähän syttyy valo.
Osoita valolla QR-koodia tai viivakoodia.
Lukija sanoo “lippu luettu” ja näyttää vihreää oikein merkkiä.
Lue lukijasta millainen lippu on kyseessä ja laita asiakkaan käteen oikea ranneke.
Kannattaa myös katsoa samalla, että asiakkaan lippu vastaa lukijan ilmoittamaa lipputyyppiä.
LIPUNVAIHTO RANNEKKEESEEN
Pidä työpisteessä aina sakset, rahat, rannekkeet, passit yms. asiakkaan ulottumattomissa. Mieluusti myös kokonaan pois asiakkaan näkyvistä, jolloin näitä ei lähde luvatta kenenkään mukaan.
Ranneke laitetaan ranteeseen kiinni aina tapahtumatyöntekijän toimesta, sitä EI ojenneta asiakkaalle. Ranneke on kestävä, mutta asiakas on itse velvoitettu huolehtimaan rannekkeesta ja passista.
RANNEKKEEN KIINNITYS
Ranneke kiinnitetään lähtökohtaisesti aina asiakkaan vasempaan käteen.
Kaikki rannekkeet laitetaan turvallisuussyistä aina vasempaan käteen, joka myös nopeuttaa ja helpottaa turvatarkastusta, kun tapahtuman järjestyksenvalvojat tietävät, että asiakkailla on ranneke vasemmassa kädessä.
Pujota ranneke asiakkaan käteen ja kiristä siten, että lukon ja asiakkaan käteen jää oman nimettömän tai keskisormen verran tilaa (tällöin ranneke ei ole liian kireällä).
Varmista kuitenkin, ettei ranneke jää liian löysäksi. Silloin se on helppo ottaa pois ja luovuttaa esimerkiksi kaverille.
Neuvo asiakasta, ettei rannekkeen häntäpäätä leikattaisi pois, muuten ranneke voi purkautua ja uutta ei anneta.
Muistuta myös, ettei ranneketta korvata uuteen sen kadotessa tai irrotessa.
Valmistautuminen
- Kulkulupa
- Työvaatteet puettuna
- Vesipullo
- Tieto rannekkeista, sekä väreistä
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIHENKILÖN YHTEYSTIEDOT
Eveliina Heinonen
puh. 040 731 3087
Työaika
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle:
Perjantai klo 12:00-23:30
Lauantai klo 12:00-23:30
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Miten homma toimii
Tapahtuman maksupäätteet ovat yleisiä Android-pohjaisia ja helppokäyttöisiä koneita. Maksupäätteissä on kosketusnäyttö, mikä helpottaa koneen käyttöä. Huolehdi koneista ja niiden asianmukaisesta käytöstä. Älä jätä laitetta valvomatta asiakkaiden saataville.
Huomioi, että maksupäätteessä riittää virtaa ja lataa laitteita tarvittaessa tai hiljaisemmalla hetkellä.
Valitse maksupäätteen näytöstä tuote → paina tuotetta → valitse tämän jälkeen maksutapa.
Tuotteita sekä maksutapoja löytyy lisää, jos vedät oikealta vasemmalle. Mikäli oikeaa hintaa tai tuotetta ei löydy, pyydä porttivastaava paikalle.
Lain mukaan asiakkaalle tulee aina tarjota kuitti ostotapahtumasta. Korttimaksun yhteydessä asiakkaalta voi kysyä tulostetaanko kuitti. Asiakkaan maksaessa käteisellä tuote, esim. ranneke tai narikkalappu, saa maksupäätteestä myös tulostettua kuitin tai voi käyttää erillistä kuittivihkoa.
Valmistautuminen
- Kulkulupa
- Työvaatteet puettuna
- Vesipullo
- Tieto rannekkeista, sekä väreistä
- Huomioi, tapahtuma K18
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIHENKILÖN YHTEYSTIEDOT
Iida-Amalia Nikkilä
puh. 0400678825
Työaika
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle:
Perjantai klo 13:00-23:30
Lauantai klo 13:00-23:30
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Miten homma toimii
Kutsuvieraspisteellä nimet ovat tietokoneella, erikseen koottuna samaan taulukkoon. Pyydä asiakasta näyttämään henkilöllisyystodistusta. Katso (Ctrl + F) tai MacBook (Command + F) löytyykö nimi listalta, millaisia lippuja ja kuinka monta lippua kutsuvieraalle on luvattu. Muista merkata liput lunastetuksi taulukon oikeaan kohtaan ”X-merkillä”.
Jos kutsuvieraalla on useampia lippuja, voit antaa hänelle kaikki liput/rannekkeet. Tuotteiden vastuu on siirtynyt kutsuvieraalle. Hukattuja ei korvata uusiin.
Jos hakija haluaa ainoastaan oman rannekkeen ja kaverit hakevat myöhemmin lippunsa, on tästä sovittu etukäteen järjestäjän kanssa. Nämä nimet löytyvät listalta omina sarakkeina.
Mikäli kutsuvieraslistalta ei löydy asiakkaan nimeä, varmista asiakkaalta, mistä / keneltä hän on kutsun saanut. Tämän jälkeen ota yhteys porttivastaavaan, joka jatkaa asian selvittämistä.
Valmistautuminen
- Kulkulupa (oma)
- Oikeat kulkuluvat saatavilla
- Työvaatteet puettuna
- Vesipullo
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIHENKILÖN YHTEYSTIEDOT
Iida-Amalia Nikkilä
iida-amalia@nordiclive.fi
puh 0400678825
Työaika
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle:
Perjantai klo 13:00-01:00
Lauantai klo 13:00-01:00
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Miten homma toimii
Narikan maksutapoina käyvät: kortti- sekä käteismaksu.
Lain mukaan asiakkaalle tulee aina tarjota kuitti ostotapahtumasta. Korttimaksun yhteydessä asiakkaalta voi kysyä tulostetaanko kuitti. Asiakkaan maksaessa käteisellä tuote, saa maksupäätteestä myös tulostettua kuitin tai voi käyttää erillistä kuittivihkoa
Aloita täyttäminen perimmäisestä narikkatelineestä. Näin asiakkaiden tavarat eivät ole heti tielläsi, kun narikat rupeavat täyttymään. Täytä narikat loogisessa järjestyksessä (ensimmäiselle asiakkaalle annat narikka kortin A1 ja seuraavalle A2 jne). Tämä siitä syystä, että siinä vaiheessa, kun narikka alkaa täyttymään, on tyhjiä koloja enää vaikea löytää. Lisäksi tämän avulla pystytään helpommin seuraamaan narikan täyttymistä.
Narikoita täyttäessä on hyvä huomioida myös tavaroiden paino, jotta narikkateline täyttyy tasaisesti painon puolesta molemmilta puolilta, jotta narikka ei kaadu, kun painoa alkaa kertymään tavaroista.
Narikkamaksu on 4€ / per asiakas (kun asiakas tuo ensimmäistä kertaa tavaransa)
Narikassa käyntimaksu 2€ / per käynti (mikäli asiakkaalla on jo tavarat narikassa, mutta haluaa ottaa tai lisätä laukusta(nsa) jotain). Poikkeus VIP- asiakkaat, joille narikassa käynti on ilmainen. Narikka on valvottu, mutta emme vastaa narikkaan jätetyistä tavaroista. Narikasta ei luovuteta tavaroita eteenpäin ilman narikkalappua. Hävitetystä narikkalapusta perimme 5€ palvelumaksun.
LÖYTÖTAVARAT
Löytötavaroiden säilytyspisteenä toimii iso narikka, ei VIP-puolen narikka. Löytötavaraan kiinnitetään aina maalarinteippi, johon merkitään: löytöpaikka, aika ja päivä. Kysy lisätietoja tavaran löytäneeltä henkilöltä.
Valmistautuminen
- Kulkulupa
- Työvaatteet puettuna
- Vesipullo
- Löytötavaroiden säilytyspaikka sekä nimeäminen
- Huom. VIP-lippuun sisältyy narikka
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
Työaika
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle:
Perjantai klo 12:00- 01.30
Lauantai klo 12:00-02:30
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Valmistautuminen
- Kulkulupa
- Työvaatteet puettuna
- Siivousvälineet
- Vesipullo
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIHENKILÖN YHTEYSTIEDOT
Iida-Amalia Nikkilä
puh. 0400678825
Työaika
Työajat sijoittuvat tapahtuma-ajalle
Perjantai klo 12:00-00:30
Lauantai klo 12:00-00:30
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Miten homma toimii
Valmistautuminen
- Kulkulupa
- Työvaatteet puettuna
- Vesipullo
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
Omia eväitä voi säilyttää VIP-teltan takana olevassa taukoteltassa. Merkkaa omat eväät!
Työaika
Työajat sijoittuvat tapahtumaviikolle ennen ja jälkeen tapahtumaa:
21.7. Maanantai – 24.7. torstai klo 9:00-21:00
27.7. Sunnuntai klo 9:00-23:00
28.7. Maanantai klo 9:00-12:00 (mahdollisesti)
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Ergonomia
Työ voi olla fyysisesti raskasta joten huolehdithan hyvästä työergonomiasta. Painavat tavarat nostetaan joko työkoneiden avulla tai useamman henkilön voimin.
Festivaalilta saat lainaksi tarvittavat työkoneet/välineet, suojakypärän ja suojaliivin. Suosittelemme omien turvakenkien käyttöä + omien työhanskojen käyttöä. Sandaalit eivät ole hyvät ja turvalliset työkengät!
Valmistautuminen
- Kulkulupa
- Työvaatteet puettuna
- Vesipullo
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteeltä torstaista lähtien. Ennen tätä vettä on saatavilla festivaalitoimistolta. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Rakennuksen/purun aikana alueella ei ole virallista taukopaikkaa henkilöstölle. Festivaalitoimisto ei ole taukopaikka.
Työaika
Perjantai klo 12:00-00:30
Lauantai klo 12:00-00:30
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Valmistautuminen
- Kulkulupa
- Työvaatteet puettuna
- Vesipullo
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIHENKILÖN YHTEYSTIEDOT
–
Työaika
Perjantai klo 12:00-01:00
Lauantai klo 12:00-01:00
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Miten homma toimii
Perehdytys ja lisätiedot esimieheltä.
Valmistautuminen
- Kulkulupa
- Työvaatteet puettuna
- Vesipullo
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIHENKILÖN YHTEYSTIEDOT
X-SEC turvallisuuspäällikkö: Juuso Toivonen jouni.rantanen@xsec.fi
Työaika
Perjantai klo 14:30-01:00
Lauantai klo 14:30-01:00
Tarkemmat työvuorosi on ilmoitettu sinulle erikseen. Jos olet epävarma työvuorojesi ajoista, niin ole yhteydessä esimieheesi.
Miten homma toimii
Ensiapupiste toimii omassa teltassaan tapahtuma-alueella. Ryhmä myös liikkuu alueella.
Valmistautuminen
- Kulkulupa
- Työvaatteet puettuna
- Vesipullo
Ruokailu
Tapahtumapaikalla on tarjolla vettä vesipisteiltä. Otathan mukaan oman vesipullon, jota voit täyttää.
Ruokailu tapahtuu ruokalipuketta vastaan. Huomioithan, että ruoka ei automaattisesti kuulu kaikille eli tästä on sovittava aina erikseen esimiehen kanssa.
Festivaalitoimisto ei toimi taukopaikkana.
ESIHENKILÖN YHTEYSTIEDOT
X–SEC Turvapalvelut